۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷

بازیکن تیم اف‌سی سئول مطرح کرد:

برای بازنده شدن به تهران نیامده‌ایم/ شرایط به سود استقلال است

برای بازنده شدن به تهران نیامده‌ایم/ شرایط به سود استقلال است

بازیکن تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی اعلام کرد تیمش به تهران نیامده‌ تا بازنده باشد و به فکر برد است. وی همچنین گفت: برابر استقلال تلاش می‌کنیم از بازی لذت ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، "کوم یونگ جین" پیش از دیدار تیمش برابر استقلال ایران در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای در خصوص اینکه اختلاف زمانی و سطح دریا چه تاثیری در تیم‌تان دارد؟، ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: درست است بازی اول را بردیم اما شرایط به نفع ما بود اما اینجا شرایط برعکس بوده و کاملا به سود استقلال است.

وی در ادامه افزود: البته ما به تهران نیامده‌ایم که بازنده باشیم و به فکر برد هستیم. به همین دلیل، به هیچ عنوان به ارائه بازی دفاعی فکر نمی‌کنیم و سعی داریم در بازی فردا هجومی بازی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال اف‌سی سئول‌ کره‌جنوبی همچنین گفت: مسلما بازی برابر 100 هزار تماشاگر بسیار سخت خواهد بود با این حال تلاش می‌کنیم فردا از بازی لذت ببریم. همچنین امیدوارم هواداران استقلال به خوبی تیم خود را تشویق کنند.

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و اف‌سی سئول کره جنوبی ساعت 19 فردا چهارشنبه در چارچوب دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. استقلال در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده است.

کد خبر 2146785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha